FREDAG

Hej mina vänner. Mötet igår gick bra, lite svårt såklart men egentligen lättare än jag väntat mig. :) Efter prkatiken igår så åkte jag på samtal i lerum (ny grej jag börjat med), sen vidare direkt hem till maria och födelsedagsmys.

Nu sitter jag på kontoret. När jag kom för typ 10 min sen så var det bara 2 st här. Jag är här innan mina handledare hehe. Synd att man inte får betalt, det hade varit ganska trevligt :P . Nu börjar jag vänja mig vid att jobba heltid. Trodde ju det skulle vara helt sjukt jobbigt, men det är det ju inte. Men det haade vart ganska nice att ha möjlighet att flexa, som alla andra här.

Nåväl. Nu är det ÄNTLIGEN Fredag! WOHO! Den här helgen är SÅÅÅÅ efterlängtad. Jag har haft fullt upp varje helg på senare tid så jag ser verkligen fram emot att styra upp det som jag vill. Jag har fortfarande en del jag måste göra, men inte på bestämd tid iallafall;)

MEN GUD JAG HAR JU GLÖMT DET VIKTIGATE! HAR JU FÅTT LÄGENHET I MAJOOOOORNA :D En tvåa. Nu kom min handledare, skriver mer om detta senare :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0