Godissugen.

Hejsan på er :) Hoppas allt är fint. Jag mår bra, är godissugen som attan bara. Det kändes som att godisaffärerna skrek efter mig och godiset sprang efter mig förut, men jag lyckades hålla mig. Är ju i vanliga fall inte så särskilt hård mot mig själv med vad jag får äta, men nu ska jag tusan försöka hålla det där med att det räcker på helgen. fredaglördagssöndag räcker ju kanske ;) Närå, jag äter faktiskt ganska sällan just vanligt godis så det hade väl varit okey idag, men jag vill typ stå emot mitt lilla begär haha. Har både choklad och chips i skafferiet men jag tänker hålla mig. Ska bli mysigt med helg!

När jag kom hem förut lagade jag mitt nya favvomellanmål. Skivad morot som man steker tillsammans med champinjoner, sen lite sallad till. O så salt på detta ;) O kanske lite peppar. Jag är verkligen helt galen i grönsaker! Typ det godaste som finns, skulle kunna äta hur mkt som helst.

Näe, min blogg är inte nå rolig nu, har inget roligt att skriva. Nåväl. Imorgon ska jag på praktiken, sen iväg o jobba på posten. Lördag ska jag hänga med fina limpi på dagen, har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra på kvällen än. Sen har jag massor som vanligt som BORDE göras haha, typ tvätta, söka jobb, fixa brillor, osv osv.. Och TRÄNA förtusan! Jag måste verkligen träna i helgen, annars är jag inte okey. Numera FÅR det inte bli mindre än 2 ggr i veckan, punkt och slut.

Nu kom mattan hem så vi ska kolla på Mia och klara en stund innan jag ska sova. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0