Måndag

Måndag, ny vecka, ny måndag, nya utmaningar! Har just avklarat en, hade ett nytt eget besök idag. Det gick väl bra, men jag blir mer och mer taggad på att arbeta med annat. Myndighetsutövning äääär inte min grej. Men det är ju bra att veta det! Kommer säkert få jobba med sånt här framöver ändå, men nu vet jag att jag ska satsa på annat också.

Har haft en bra helg. Inget festande och det behövde jag verkligen. Ska satsa ordentligt på träning nu o då känns det inte så bra att festa hela tiden, det är ju lite bakåtsträvande på nåt sätt;) Ikväll ska jag på zumba, ska bli kul. Det var längesen jag var på det!

Har glömt skriva mer om lägenheten kom jag på, det kommer ;) Imorgon ska vi skriva kontrakt iallafall, wihooo :D. Måste ringa min nuvarande hyresvärd och säga upp kontraktet bara, lite nervigt. Nåväl, det går nog bra. Vi är lite nervösa över det där, vi har ju betalat drygt 20000 i deposition så vi vill bara få det gjort o få tillbaka pengarna haha, det känns lite mkt för att någon ska få jiddra med en liksom..

Nu är det snart lunch här, hoppas ni får en bra dag! Jag ska bara sitta och skriva på utredningen från mötet förut o ringa henne o meddela beslut o så. Ganska nice. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0