Onsdag

Tjo bloggen. Hoppas allt är bra med er. MEd mig är det fint. Ska unna mig att lägga mig och streama ikapp avsnitten av "30 grader i februari". Hade tänkt tvätta men det fanns visst ingen tvättid så det är bara att låta bli ;) Ska försöka ta mig i kragen och städa en del idag för det hinner jag ju fan aldrig annars, men tänker tusanimig vila lite först och främst. I måndags åkte jag och solade och tränade och hälsade på pappa och john direkt jag slutade, igår jobbade jag direkt jag slutade, imorgon ska jag till lerum direkt jag slutat och på fredagkväll är det jobb igen. Så ja, denna onsdagkväll så får jag fanimig slappa om jag vill!!! (Dock är det ju av just denna anledning som jag även BORDE städa ;) )

Idag var det en bra dag på praktiken. Jag fick börja med att ta ett oväntat besök själv, men det gick ganska bra. På lunchen gick jag och köpte en tonfiskmacka, som visade sig vara en bacon och kycklingmacka. Fick gå tillbaka o få pengarna tillbaka, störig människa som jobbade där. Hon tyckte typ att hon var generös som gav mig mina pengar tillbaka, det var ju tusan inte mitt fel att dom har markerat fel. Hon bode typ bjudit mig på en räkmacka bara för att jag fått anstränga mig och gå tillbaka ;) . Nåväl. Efter detta åkta vi iväg på ett möte, sen var jag på ett annat studiebesök. Härligt att inte vara inlåst hela dagen när det är så här soligt. Jag är så övertygad om att jag inte vill arbeta instängd på ett kontor hela mitt liv sen. Vill ha lite omväxling!


Gud vad mycket text det blev nu, på inget vettigt. Jag ska lägga mig och vila nu o dricka te. Har en känsla av att jag kommer somna, får sätta alarm. Sova sova sova. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0