skjuta upp

Såg nu att dom jobb jag ville söka, har jag inte behörighet till ändå av olika anledningar. Eller jo några, men dom har jag längre tid på mig att söka. Är ju åtminstone typ klar med mitt cv så det borde ju går ganska så fort då. Det är mest det där med att anpassa efter jobb jag söker som kommer ta tid. Nu kröp sig den där ångesten på ändå, man ska ju ha sjukt mkt erfarenhet för varendaste jobb man söker. Hur fan ska jag kunna få jobb efter examen? :( Jag är ung som fan, har ingen erfarenhet o det verkar jag ju inte hinna få nu under sommaren heller, inte inom socionomyrken. SUCK. Jag skjuter på det där med jobbsök ett tag till känner jag...

Nu blir det te och 30 grader, detni! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0