Söka jobb

Var duktig och tog tag i städningen direkt för o få slappa sen. När jag var klar med dammsugning och skurande insåg jag vad som faktiskt var det riktiga måstet idag - söka sommarjobb. Har tagit fram en del annonser och några går ut på fredag och imorgon hinner jag inte söka. Nåväl, tur att jag filat på mitt cv på praktiken, läste mitt gamla nu och det var fan inte bra hahaha. Konstigt att jag inte fått jobb :P Nu gör jag ett ganska kort cv men det får fan duga. Antar att det innan varit extra långt för att jag försökt kompensera för min korta meritlista.. Den är ju lite längre nu iallafall :).

Har inte alls lika mycket ångest nu över sommarjobbssökandet som jag brukar ha (vi får väl se om en månad om jag inte fått något iofs). Det brukar vara en stor ångestbomb för mig. Det är väl för att det inte känns kört än antar jag, det är när den känslan börjar infinna sig som stressen kommer..

Jaja, ha en fin kväll, Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0