Tisdag

Hej kära bloggis. Hoppas ni mår bra. Jag mår fint, dricker mitt kvällste o sådäära.

Idag har varit en sedvanlig tisdag, typ. Har insett är den sämsta dagen i veckan enligt mig. Allmänt segt liksom, man har kommit igång med jobb men det är ändå långt kvar till helg. Hade en allmänt seg och osocial dag på praktiken, hoppas det bli roligare imorgon. Jag tog iofs emot min 5e klient idag, jag samlar på mig ett litet gäng :P Knäppt egentligen. Ringde runt till lite vikariepooler och så också, sommarjobbshetsen kom fram ändå ja..

Efter praktiken åkte jag hem på en liten powernap, käkade middag som min fina pojkvän gjorde, sen åkte jag och fikade med Jessica. Mysigt, ett tag sedan vi sågs, o ett tag sedan jag fikade också för den delen.

I helgen tog jag det lugnt, fredagkväll jobbade jag, lördag kom limpi ner till göteborg under dagen, bästa initiativet på länge! Vi gick på stan ett tag sen tog vi en lång lunch på Andrum, satt där i flera timmar o bara babblade om allt. Jag fick ont i halsen tillslut, min hals är inte van vid det där efter alla tysta dagar på kontoret haha. Har även tränat i helgen, det behövdes! NU JÄVLAR KÖR JAG PÅ TRÄNING! Ska fan ta tag i det här nu, mår så jävla mycket bättre av det. Var på bodypump igår, det är kul som tusan. Jag längtar typ till nästa gång hehe.

Insåg nyss att min blogg är typ äckligt lik en blogg som jag typ kan bli provocerad av ibland för att den är så tråkig. Bara babbel liksom, jag ska träna äta sova bajsa typ. O detta har jag klagat på i åratal men jag verkar ju fortsätta ändå, så någon gång kanske jag ska se till att sluta klaga istället ;) Jag gillar ju att skriva bara babbel.

Förresten! Man kan kolla sitt skattebesked nu! Wohoooooo. Jag var helt övertygad om att jag var återbetalningsskyldig för det känns inte som om jag betalat någon skatt alls typ, men det var jag inte, TACK FÖR DET! Får 2000, vet att det är löjligt lite i jämförelse med vad folk brukar få, men det får ändå räknas som bra istället för att få betala några tusen. Känns ju som om jag fick 6000 bara för det ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa, längesen jag gjorde det. Behöver somna i tid ikväll. Natti, ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Din blog är icke tråkig! :)

2012-03-21 @ 07:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0