Tisdag

Hej bloggis. Jag vet inte vad jag sitter här för, borde hoppa i säng så jag vaknar i tid imorgon :). Idag har jag varit på praktiken, som vanligt. Hade lite olika uppgifter idag, hembesök, telefontidsbokning o sådära. Tiden rullar på, o snart är det väl sommar. Påminner mig om att jag fanimig får se till att skaffa mig ett sommarjobb nu, huga. Denna eviga sommarstress, detta är min sista sommarlovssommar och det är ju hur skönt som helst.  För mycket till sommarjobb har man ju inte som student, det är bara massa tankar på jobb å pengar hela våren innan dess o det är tröttsamt. Men jag ska inte klaga, ser ju såklart fram emot sommaren. Jag tror denna sommaren kommer bli jättebra, ska försöka vara ledig mer än vanligt :)

Efter praktiken idag skulle jag träffat paulina för första gången på jag vet inte hur länge, kan säkert vara mer än ett år. Hon hade dock glömt att hon skulle göra något, så jag pallrade mig iväg till gymmet istället o invigde mina nya snygga sköna träningsskor :) Så hiiiimla bra. Tränade bara ett kort pass på en halvtimma, sen tog jag mig en kvarts solning. ÄNTLIGEN! Blev ju givetvis inte helt knallbrun av en kvart hehe, men en början iallafall. :). Fick världens energirus på väg från gymmet, det är nog så himla bra för mig att träna. Släppa lös lite endorfiner!

min nya älskade sko. den känns såå rätt för mig! Haha :) Orkade springa massor, andra andningen bara rusade mot mig ;)


Imorgon är det praktik, igen såklart. Efter det ska jag gå på stan o köpa present till maria, hon fyller år på torsdag. Har några idéer så det borde gå smidigt. Är alltid roligast att köpa presenter när man vet lite vad personen vill ha.. Igår fyllde jessica år så jag jessica o julia åt pannkakstårta och chillade :) Det var mys.

Näh, nu ska jag dricka mitt honungsvatten, sen sova. Ha det fint :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0