Tomat

Den där kvarten i solariet igår gjorde visst resultat. Idag är jag en tomat. Fick en chock när jag vaknade imorse och såg mig i spegeln haha. Nåväl, imorgon kanske det lugnat sig. Jag har massvis med beige foundation över idag, kanske förmildrade effekten lite.. Dock såg dom här på praktiken att jag solat hehe.

Sitter på mitt kontor och har inte mkt att göra. jag skulle få hålla i ett eget möte idag men klienten kom inte. nu sitter jag och ska ha hand om tidsbokningen på telefon, det börjar om 10 min. Jag blir sjukligt rastlös av såna här dagar. jag vet inte vart jag ska göra av mig själv.

Nä, blir nervös av att sinna med detta, om nån kommer in och kommer på mig med min hemliga blogg ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0