Torsdag

Hej bloggen. Hur mår ni? Jag mår helt okey. Eller jag mår egentligen bra, är bara trött och väldigt seg i huvudet. Har varit igång hela långa dagen, med seminarium, praktik och sist men inte minst samtaaal. Kom hem vid halv 8 och nu sitter jag i soffan och njuter av lugn och ro. Åh. Jag somnade så hårt på pendeltåget förut att konduktören kom och väckte mig när vi stannat och alla gått av, haha.

Har just käkat en god sallad med quinoa till o en knäckemacka. Min nya favoritmåltid. Jag är fortfarande hungrig, skulle kunna äta hur mkt som helst. Hur mkt grönsaker och knäckebröd som helst! Har nån ny besatthet. GÖöööööttttt med grönsaker och knäckeeeeee.

Nåväl. Imorgon ska jag på studiebesök hos frivården med praktiken. Hoppas det är intressant. Har så mkt studiebesök inbokade nu att det är helt galet. Coolt att man bara kan ringa till ställen och säga att man vill kolla hur dom jobbar typ. Det är ju hemskans bra, folk är väldigt tillmötesgående faktiskt.

Näe, gud, jag orkar inte skriva här faktiskt, min hjärna är helt lost. Ska lägga mig o kolla på tv nu. Handlar om bolag med felaktiga regler eller falsk reklam typ. Ja, det är nog PLUS jag kollar på hehe. Fattade inte det för gamla goda Sverker är ju inte med längre ;) Ha en fin kväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0