Bläk

Ingen matlust alls idag. Vräkte i mig nästan allt naturgodis förut. Efter det åt jag inte förän nu. Kunde inte tänka mig ngt alls att äta nästan mår illa bara av tanken. Så slutade med havregrynsgröt och en knäckemacka med mjukost och smörgåsgurka hehe. Redig middag.

Var på intervjun förut. Känner mig dock lite kluven. Kände väl inte riktigt att det blev vad jag väntat mig.. Eller, inte dom uppdrag jag känner kan ge mig så mycket. Får tänka tills imorgon.

Fixade mina brillor förut :) gött, nu sitter dom där dom ska;)

Fan, pratade i telefon nyss. En ynka liten mening, som kanske inte var menat att göra någon skada, hänger sig kvar. Hänger kvar i luften i en känsla av oro och skit. Jävla bajs alltså. nu skriver jag a och inte b, men känner inte för att dela med mig helt. Men vill ändå ventilera.

Ska nog göra varm mjölk o sen mysa en stund innan jag lägger mig. Inte tränat eller packat idag heller, men blev ganska sent. Och jag är inte så pigg.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0