Bra dag

Tjo. Tog mig till affären, duggade på vägen men var ändå ganska skönt att gå. Handlade massa gott som jag just glufsat i mig, cocoschoklad o melon och sviiiingott te:) fastnade i telefon med Lisa i hundra år, vi pratade nog fan i två timmar, men jag har även packat lite. Fick värsta energikicken av att se en tom hylla haha, jag är redo för att packa ner detta hemmet o flytta på mig :)

Skulle kollat på en film men kom 1 minut in i filmen sen bröts det. Kollar på "kvällen är din" istället, det är lite knäppt. Eller jag blir generad haha. Känns lite amerikanskt men ändå tomt på nåt sätt.

Well well. Imorgon ska jag passa Milton, mamis hund. Annars har jag inget planerat mer än samma som alla andra dagar, packa och kanske träna ;)

Gud, detta inlägget blev inte alls vad jag tänkte när jag började. Blev iallafall en fin dag och kväll, har en bra känsla.
Kunde gått ut o festat men är inte det minsta sugen på alkohol o nu är jag verkligen glad att jag stannade hemma, blev riktigt mysigt :) älskar detta hemmet också faktiskt, är lätt att få en mysig känsla. Trots en massa lådor :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0