Cykelmeck

Jag tog mig iväg till Ida på cykeln förut. Kände mig verkligen sjukt hurtig o tyckte det var skönt. En bit in på hisingen pajade dock cykeln och jag fick leda den resten av vägen haha. Först hoppade bara kedjan av men helt plötsligt gick det varken att trampa eller bromsa.

Var hos Ida och Jonas en stund o mamma var där, käkade lite mat och chillade. Fick möjligheten att låna idas cykel nu medan hon är borta så trampade hemåt med den istället. Var ganska lite luft i däcken så stannade på macken för att pumpa. Råkade tömma ur all luft i framdäcket och insåg lagom till det att jag inte förstod mig på pumpen. Gick in och frågade och fick till svar att jag inte skulle kunna pumpa alls för någon jäkel hade klippt av slangen. Wihoooo tänkte jag och fick börja leda cykeln för andra gången idag. Gick till en annan mack och med luft i båda däcken trampade jag hem och var hemma halv tio :)

Har tagit en dusch och käkat kvällsmat. Nu ska jag lägga mig och sova, lång dag imorgon. Först praktik, sen samtal, sen efter det ska jag försöka orka gå på MRLpass igen. Får se om jag orkar motivera mig till det :) annars har jag helgen på mig att vara duktig.

Natti, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0