Dagens klantighet.

Om ni kollar noga på bilden så ser ni nog att skärmen vridit sig ett halvt varv. Sjukt skumt haha, kollade upp så var den sån.

Fick nyss hjälp av en här på kontoret med att vrida rätt den. Hade nog fått nackspärr annars ;) haha.

Fick ta min handledares nybesök idag för hon är sjuk. Kul faktiskt, så går dagen lite snabbare :) klientmötena är ju det roliga tycker jag. Utredningar är också ganska kul, men det går mer från dag till dag.

I eftermiddag ska jag gå på MRLpass tror jag. Har träningsvärk sedan igår men det var det enda passet jag hittade som passade idag typ haha, får klara det. MRL är ganska lagom, skitjobbigt, men en blandning av kondition, mage, rumpa lår. Är sjukt taggad haha, jag blir på riktigt helt taggad av tanken på en snygg vältränad kropp.

Nu ska jag börja skriva lite på utredningen här. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0