Fiskbullar

Hej bloggen. Nu är jag hemma från praktiken. Dagen gick förvånansvärt fort, hade ganska mycket att göra och fick möjligheten att hänga med på ett uppföljningsmöte med en klient jag träffat, vilket inte var bestämt o det var kul.

Åkte till affären för att handla lite gott att äta då min matlust fortfarande är lite låg, slutade med att jag handlade fiskbullar haha. Var typ inne på att äta tacos men blev bullar istället hehe, får passa på när jag är ensam hemma då Mathias haaatar det hehe. Köpte även lite gott till ikväll, det är jag fan värd.

Håller på och tvättar nu o ska dega en stund nu. Kanske åker upp till gymmet om jag orkar men tillåter mig även att strunta i det o ta tag i duktigheten imorgon. Man måste vara snäll mot sig själv ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0