Fotbad

Den ljuva känslan av att cykla genom regn. Med tygskor. Blev heeeelt genomblöt på framsidan och i skorna. Byxorna är nu torra efter samtalet men fötterna badar än. Inte en chans att jag går och tränar nu haha. Jag ska hem och dricka varm choklad och äta mackor. Hundra år sedan jag åt mackor men det är jag värd :) lite jävla livskvalitet alltså, fan. Jag hatar när jag blir för kontrollerad. Jag har ofta sjukt bra karaktär, vilket gör att jag blir tråkig när jag bestämt mig. Men nu får det vara nog lite :) har inget vanligt bröd hemma ens men får äta tortillarullar med ost, fan vad gött haha. Alltså jag är jättehungrig, därför extra sugen.

Tråkiga inlägg jag skriver numera, men det skiter jag i. Skriver när jag känner fört o när jag är rastlös o då blir det lätt så här. :p

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0