Japp, idag är dagen då jag ska slänga fram mina budapesttårtor och skämmas. Ni kanske inte förstår vad jag gör en så stor grej av det här för, men jag har ju redan lite lunchrumsfobi, gillar inte att gå in, gillar inte ens att värma min mat haha för att det känns som en scen. Nä men då slänger vi oss åt vargarna och bjuder dom på sveriges fulaste bakelse. Hoppas lunchrumsfobin försvinner lite av det här... För nåt bra får det fan bli av det.

Jag har svårt att koncentrera mig pga detta och det är 3,5 timmar kvar haha. Ja jag är störd jag vet.

Detta är receptets bakelse och min fulaste av mina två... Säg något tröstande ;) kan även nämna att dom inte ens är så särskilt goda, o det är ju en bedrift när det gäller Budapest.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Matta

Det är alltid smaken som räknas! Och nej den va inte äcklig. Bra blogg föressten, vill du käka pizza imon?

2012-05-31 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0