Hemma

Tjooooo. Är hemma nu från MRLpasset. Det var kul, men jobbiiiigt. Imorgon vettefan hur jag ska kunna röra mig alltså.

Har nyss släängt i mig massa ätbart, kunde inte riktigt bestämma mig så åt keso, tomater, filmjölk, avokado o knäckebröd. Massa gott :) Är ganska trött så ska nog bara slappa lite till framför tv o sen gå och lägga mig. Ny dag på praktiken imorgon, denna veckan går väl förbi den också.. Kanske ska åka hem till ida när jag slutar imorgon, men hon slutar inte förän 18 så måste uppehålla mig ett tag däremellan :) Funderar på att träna emellan men jag får nog känna efter lite imorgon hur mina ben mår:)

Åh, min cykel är verkligen inte i bästa skick alltså. Kedjan hoppade av förut så jag nästan ramlade. Och allting går jätteseeegt typ. Skulle VERKLIGEN vilja ha en ny cykel, skulle verkligen behööööva det, men har fan inte råd med det alltså. Suck. Får fundera på hur jag ska lösa det, jag älskar att inte vara bunden till spårvagnar utan bara rulla iväg dit jag vill. O jag älskar känslan av att röra lite på mig eftersom min praktik är så sjukt stillasittande.


Nu ska jag stänga av datorn o börste tänneraaaa. Ha en fin kväll, ciao!:)'


hjälp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0