Innan tuppen

Vaknade innan sju idag. La mig ganska tidigt igår o då vaknar man väl därefter. Vaknade upp på knepigt humör men ska fan vända det. Har precis käkat frukost o slappat så nu ska jag sätta på musik och fortsätta dona här hemma.

Alltså jag har varit så jävla osocial i dagarna nu så jag kräks fan snart haha. Mamma kommer hit med Milton om ett tag, sen ska jag fan försöka få Jessica i vilja hänga en stund så jag kan bli lite normal! Gud alltså. Behöver sommarlov och behöver ha hem min man :)

Nu ska jag för mig lite fin eller nåt för å få upp självförtroendet lite (alltid en bra morgoningrediens dåliga morgnar) o fylla mina två sista lådor. Ciao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0