Jahapp

Ååså var bodypumpen över. Jag är förjävla klen i mina armar alltså, orkar typ ingenting. Därför borde jag sätta tvång på att jag måste gå på bodypump minst en gång i veckan, på gymmet blir det mycket rumpalår eftersom det är roligast :). Nåväl, lär få träningsvärk i mina stackars spagettiarmar imorgon.

Varmt väder idag ja som sagt. Får lite beslutsångest för hur jag vill styra upp min dag. Jag är så jävla lat just nu alltså, hela denna veckan har varje litet steg varit en ansträngning typ hehe. Närå men jag har verkligen inte orkat hitta på något.. O lite samma idag men så känner jag mig ju lite stressad när det äntligen är varmt ;) well well. Kan ju börja med att hoppa in i duschen och fräscha till mig, då brukar jag piggna till.

Ciao


Tur att träningen äntligen gett resultat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0