kaos

Nu har jag verkligen rört till det här hemma, kommit igång ordentligt. Det är ju alltid då man inser hur mycket man har att göra haha och det är väl lite så det är nu. Blir samtidigt stressad över hur man ska styra upp det med möbler o allt inför flytten. Ska fixa nytt köksbord o så, o ev stolar det beror på maria. Säng ska vi också fixa ny, eller bara byta sängram. Men nåväl, lite svårt att styra upp allting, jag vet inte vart jag ska börja. Har inte så många lådor heller, eller snarare så har jag bara 1,5 lådor nu. Får åka och hämta nya imorgon, mamma o pappa har samlat på sig men dom är ju i majorna..

Tänker att det mesta ska vara färdigpackat när mathias kommer, o det behöver det ju inte ens vara. Är ju en vecka däremellan. Den veckan vill ju jag helst lägga på städ, men det är heller ingen fara om det inte hinns för det kan vi även göra efter att vi flyttat om vi vill. Tror jag blir stressad för att jag jobbar varje dag ju. Längtar som faan tills detta är klart och tills jag är lite ledig.

Har milton här nu, han ligger o deppar i sovrummet typ. Hehe nämen han tycker nog inte det är så kul o va här när jag bara stressar omkring.

Nu ska jag fortsätta, kanske styr upp och plockar bort för kan ju inte packa så mkt mer nu ändå i brist på lådor. Ska nog slänga ner sängkläder o så i säckar så kan man torka ur garderober osv. SPääääännannndeeeee ;) Tur jag gjort en ny bra spotifylista :D Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0