Kväll

Ligger i soffan o funderar. Har just druckit kamomillte o ska nog gå och lägga mig. Lägger mig tidigt numera, gamla nattuggletesan är borta. Det är så svårt det där med att "fånga dagen". Vad betyder egentligen det? Hur lever man när man fångar dagen? Jag känner att jag oftast uppskattar mina dagar, men jag gör ju inte mycket crazy liksom. Vet inte vad jag vill heller, känner mig som en tant på ett sätt. Som ett barn på ett annat.

Det började åska och regna massor förut. Ganska mysigt. Jag fyllde min sista bananlåda o sen fick jag väl ärligt talat inte gjort så jäättemycket mer. Behöver verkligen flera lådor för o fortsätta.

Imorgon är det praktik igen, sen ska jag på bodypump med Jessica. Lite behöver man ju få träna mitt i hetsen :) känns väl sjukt att gå in och träna när det ska bli sol, men skit samma.

Började intressant tvprogram nu så det vill jag kika på :) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0