Längtar ut!

Åh, solen skiner helt galet mycket ute! Jag vill hem till våran trädgård :) efter studiebesöket sen så ska jag skyyyynda mig till affären, hem o göra middag sen äta den ensam i solen :) behöver jag säga hur mycket jag önskar att jag var hos Mathias i Thailand? Låg o funderade inatt på vad som skulle kunna hända för drastiskt som gjorde att jag fick ledigt haha. Jag som är bra på att fantisera om solsemestrar i vanliga fall gör det ju sannerligen nu..

Jajajjjaaaja, vet ni vad? 5 veckor kvar på praktiken . O i sommar ska jag jobba inom hemtjänsten, och om det är något som är lyxigt med det är det att man får massa frisk luft mellan allas hem:) jipppppiiiiie. Min kropp och mitt sinne behöver sol!

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0