Måndag

Hej bloggen. Sitter på praktiken som vanligt. Läser min studiehandledning för att få en liten bild av vad som ska göras nu i slutet. Skulle egentligen haft ett nybesök o sen skriva utredning efter det men han kom inte så blev inget av det.

Jag har sjukt låg motivation när jag är här just nu. Är ofattbart trött (äre nu man ska bli vårtrött?) och i och med att det är ganska kort tid kvar så har jag lite stängt av. Ganska tråkigt faktiskt. Nåväl. Denna vecka är det bara tre dagar, veckorna därpå bara 4. Har tagit ledigt nästa fredag, o fredagen därpå för då flyttar vi :D sen är det bara en dag hehe.

Har lunch om en halvtimme :) är hungrig som attan. När jag slutar idag så ska jag lämna mina arbetsgivarintyg på sommarjobbet, sen kanske träna. Får se lite vad jag orkar :) kanske skönt att få gymma av sig lite trötthet och irritation.

Ha en fin dag, ciao!


Kommentarer
Postat av: Mattan

Sa snygg du e skatten!

2012-05-15 @ 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0