Nöjd nu

Haha skrev mitt förra inlägg mitt i mitt argryck. Nu har jag ryckt upp mig;) bäddade rent i sängen (hur skönt att lägga sig?), plockade iordning här och kokade majskolvar :) har ätit dom och lite choklad nu till mitt kamomillte. Kollade på debatt också, det är alltid lika hysteriskt haha. Det är liksom upplagt för att dom inte ska komma fram till något. Vore kul om någon nån gång sa "aaa det kanske du har rätt i" typ hehe.

Imorgon ska jag lämna anställningsavtalet, sen tänkte jag åka och kolla om jag kan läsa på biblioteket. Vi har en bok denna kursen och jag bör ju kika lite i den innan seminariet om den :) sen ska jag väl träna och få packat lite mer här hemma. Känns lite som om jag inte kommer någonvart och det är lite stressande (även om det inte är någon brådska) så ska försöka få gjort lite, som syyns;)

Nu ska jag nana, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0