Ny energi

Har bestämt mig för att rycka upp mig denna dagen haha. Ska plocka bort lite nu sen ta en promenix ner och handla lite gott. Ta en promenad istället för att gå bara för aaaatt. Måste tare lite lugnt utan att sova. En fridfull promenad bredvid bäclen blir bra ;) Funderar på vad jag ska käka ikväll, ska komma på något braaa. Är sugen på melon just nu.

Aja, har skypat med mathias idag igen :) Han kommer hem på torsdag! Inte långt kvar nu. O här sitter jag med ett onedpackat hem haha, fan alltså... Men det ordnar sig. Ska bli skönt att slippa bo själv iallafall, har tröttnat nu. Första veckan kändes det lite speciellt, jag kunde laga god mat o känna mig duktig typ. Nu är jag mer miserabel haha.

Hejsvejs, vi hörs säkert sen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0