Ny ryker ni

Det är inget nytt att jag är kass på att slänga saker. Allting jag har kan ju vara bra att ha, någon gång? Problemet är bara att den där någon gången aldrig infinner sig. Jag har otroligt mycket kläder. Otroligt mycket kläder som jag iinte använder. Rensade igenom min garderob nu o hittade en gammal lång randig jumper. Inte vilken tröja som helst, utan typ en av mina favvosar. I SJUAN. Tror jag iallafall. Det är ju bara sisådär snart 9 år sedan haha. VAFAN? Bara för att saker passar och är hela, så nää, det är inte nåt att ha. Det sjuka är att jag rensat min garderob mååååånga ggr sedan detta, o jag har även flyttat många många ggr. Men det kan ju vara bra att ha? Hejdå.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0