Office

Tjo bloggen. Jag sitter på kontoret i vanlig ordning. Håller på o skriver en utredning nu.

Vaknade med jordens nästäppa imorse, hallelujah. Hade tänkt träna idag också men får nog vänta tills imorgon för o se åt vilket håll det går. Jag verkar fanimig ha det sämsta immunförsvaret genom tiderna. Tror jag hittat ett mönster, jag verkar bli sjuk efter att jag festat varje gång. Men vet inte om detta beror på valborgsfirandet i måndags, men att sitta ute på marken massa timmar o dricka äääär väl inte helt optimalt innan det är varmt på riktigt kanske. Eller så kanske jag är täppt pga gräset jag satt på ;) Well Well intressantare saker kan man ju läsa om.

I eftermiddag ska jag iväg på ett studiebesök typ innan jag slutar. Sen hem o laga mat, sen ikväll ska jag fika med Anna! Blir mysigt. Ska laga paj idag förresten, är jättesugen på det. Spenat o fetaost paj tror jag :)

Åh, denna veckan bör gå fort! Längtar tokamycket till helgen, ska bara ta det lugnt. Planen är att jag ska ta en tripp till Linn också, vi ska vara hurtiga och träna o så :) usch är inte alls sugen på att festa mer nu alltså, känner för att vara nyttig o träna o bli stark! Hoppas verkligen förkylningen släpper snabbt så att jag kan fortsätta på mitt träningsspår :)

Nu ska jag fortsätta jobba med mina ärenden tills det är lunch om en timme :) ha det fint, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0