Onsdag

Tjo. Snart har mer än halva veckan gått ;) jag ska om en halvtimme ta emot mitt nästsista nybesök. Hoppas det går fint :)

Imorse hade jag tänkt ta vagnen pga vädret och för att jag ska åka till Ida när jag slutar. Dock tänkte jag inte så långt för jag insåg tillsist att jag var för sent ute för vagnen och fick cykla ut till jobbet istället. Det var ju faktiskt ganska skönt trots regn. Nu vet jag dock inte om jag ska cykla hela vägen till henne, låter nog vädret avgöra :) så segt att min cykel är helt ofattbart trög att cykla på, skulle verkligen behöva en ny. Känns ju tillomed lite läskigt att cykla på en cykel som kanske kan låsa sig mitt i vägen.

Jag fick packat lite igår förresten iallafall. Jag var minsann väldigt eländig haha, men tillslut ryckte jag upp mig och fick gjort lite:) lördag och söndag ska jag vara ordentligt redig och få gjort skitmycket har jag tänkt.

Ha en fin dag. Chansen finns ju att jag blir rastlös o skriver igen ;) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0