Packa

Hej bloggen. Fint väder ute idag ju! Jag ska dock ägna min dag åt att packa några lådor, nu äre fan dags hehe. Har just skypat lite med ida samtidigt som vi kollade bungalows åt dom i Thailand. Man kunde tro att det är jag som ska resa eftersom jag är så involverad. Stackars Mathias blev nyss biten av en hund efter en redan kaotisk natt så han sitter väl på sjukhuset nu o väntar på rabiessprutor.. Dom måste byta boende nu för den hunden bor typ på deras trappa vid deras bungalow.. Usch stackarn.

Sen ska jag på bodypump och cxworks :D Jag är inte assugen men ändå taggad på att känna mig tränad ikväll. Nu jääävlar blir fart på denna damen! Har på mig ett par nya favvojeans idag, röda mysiga. Färgen fastnade inte riktigt i webkameran, dom är mer mörkt roströda. Köpte dom i uddevalla igår. Jaja, nu packa! Ha de fint, puss!


Smickrande bilder... Nä skit samma, lyckades inte ta ett enda smickrande foto haha så det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0