Rastlös tjej

My god alltså. Känns som om dagarna sniglar sig fram. Eller egentligen har den här dagen hittills gått ganska fort men just nu kryper jag typ ut ur mig själv och springer här ifrån. Funderar på att göra en fuling och gå bort och köpa något ätbart om en stund, för jag är hungrig och för att få något mysigt att göra. Spenatsoppan var precis lika äcklig som jag väntade mig. Eller äcklig är fel ord, jag gillar ju spenatsoppa egentligen, men var så galet osugen att jag nästan mår illa av tanken på det. Önskade nästan att jag skulle ha glömt den så jag kunde köpt sushi med gott samvete hehe.

Har nyss skrivit en lista på saker jag vill handla till den nya lägenheten. Jag längtar verkligen efter att börja handla in mysiga saker. Jag har så svårt att göra mig hemmastadd på ställen ( detta blir 8e bostaden på 5 år typ så inte helt konstigt ) men här tänker jag verkligen försöka känna känslan av att jag ska stanna, rota mig och njuta av det.

Anledningen till att jag inte har ngt att göra är att mitt återbesök inte kom. Mina kära klienter verkar lite halvosugna på att komma hit haha.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0