Redig tjej

Somnade efter maten förut. Sov från halv 7 till 8, inte en så kort nap :) vaknade och insåg att jag sovit bort slutet av tvättiden, hängde upp det i maskinen, fixade te och åt lite naturgodis. Vid halv tio fick jag ett sug efter att träna så nu kom jag nyss hem från gymmet. Haha.
Känns sjukt bra faktiskt. Ni vet att jag klagade på att jag inte nått resultat? Min kondition har iallafall blivit bättre! Innan svimmade jag ju typ efter en minut på crosstrainern haha. Jaja, nu dom här dagarna kan jag lika väl träna mycket :) har typ ingenting planerat dom här fyra dagarna, känns lite knäppt. Eller, jag har ju massor att göra, men aa ingen plan.

Åhhhh, härlig känsla att jag tränade! Det behövdes verkligen för att ruska av lite frustration tror jag. Var inte där så länge, men räckte för att få upp humöret lite.

Nu ska jag göra något att äta. Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0