Skriva utredning.

Kunde knappt varit mer mätt på något just nu. Mygod. Ge mig helg!!!

Åh alltså, snart är det torsdag, sen fredag. Sen helg. O nästa vecka är kort vecka så då bör det ju gå snabbt :) det är inte det att det är så fruktansvärt att sitta här. Även om jag är lite trött på samma uppgifter. Men framför allt, jag längtar så satans mycket tills längre fram!!! Om en månad sitter jag i min nya lägenhet, med min man som kommit hem, o är ledig nästan två veckor dessutom :D fatttttaaaaar ni eller?

Jaja. Tillbaka till nu. Har ju en utredning att skriva... Jag är förbannat dålig på att leva i nuet. Måste öva på det. Längre fram ;) ciao!


Kommentarer
Postat av: Matta

Jaa vi alla borde leva mer i nuet, men ack sa svart.

Bra blogg, snygg tjej, karlek

2012-05-09 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0