Skype

Har nyss fått skypa med mattan :) Kuuuuuuuwl. Han såg inte mig och det var jag ganska glad över nu i efterhand haha. Eller nu kan jag ju inte låta bli att dela med mig av det ändå. Bilden togs på ngt sätt när vi pratade när jag försökte fixa inställningarna, o hamnade upponer:

Sjukt ful helt enkelt haha.

Nu ska jag fortsätta packa ner delar av min garderob. Egentligen en onödig del att börja med men det är lite lagom enkelt så kan lika gärna börja där så jag kommer igång. Ganska kul också. Blir taggad på att träna av det haha för att jag vill vara snyggare i mina sommarkläder, så nu måste jag nog bara träna ikväll :)

 

Ha en fin dag, ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0