Somliga går med trasiga skor

Insåg när jag rullat iväg på cykeln idag att jag satt på mig ett par trasiga skor. Dom där skorna som jag fick en bartender att limma en gång på henriksberg. Han hade bara trälim dock, så som ni förstår så är dom fortfarande trasiga.

Det blir att gå försiktigt idag. Som att jag inte redan går lite för försiktigt med höga skor. Haha fan.

I eftermiddag ska jag till Majorna. Ska eventuellt träna (hoppas på att få en zumbabiljett) sen ska jag hänga lite med mamma och pappa, det var ett tag sedan. Sen ska jag upp till Maria så hon kan färga mitt hår :) hoppas det blir fint. Och hoppas det inte blir för slitet. Ska nog ljusa upp det med lite ljusa slingor förstår ni :) imorgon ska jag ägna mig åt packade hela dagen har jag tänkt. Och på söndag.

Aja, dags o kolla vad som står på agendan idag ;) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0