Sommardag

Var ju som sagt ledig idag, har varit ute i fiskebäck med Mathias o solat o badat lite :) hääääärligt. Nu är jag dock iiiillrosa på bröstet, glömde visst smörja mig där.

Vi har käkat god indisk mat, hämtat nya flyttlådor o sådära. Mathias har somnat redan, han har inte vant sig vid tiden :P jag ska nog kolla på lets dance resultaten hehe.

Förövrigt är jag trött på att bli besviken. Är trött på ursäkter som betyder nada och jag är trött på egoism o mycket annat. Det går i perioder sånt här, när folk inte kan bete sig o så. Då får man väl skaka av sig, rensa o försöka fokusera på det som är bra :) för jag har mycket tur i mitt liv, tur med fina människor också.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0