Söndagkväll

Jahapp. Nu har jag lite tröttnat på att vara själv hehe. Det här är väl den dagen jag tvingats umgås mest med mig själv bara, o nu har jag tröttnat :) 2,5 veckor kvar tills min man kommer hem, hoppas det går snabbt.

Gick på bodypumpen förut, struntade i cxworksen efter hehe. Ett pass fick fan räcka ;) Var skönt att träna, men hade lite svårt att fokusera, tänkte mest på annat. Kände typ för att lägga mig och sova på madrassen haha, mitt i ljudet av fokus och avstängda tankar. Bodypump tycker jag är ett väldigt bra pass, lagom och jobbigt, men inte långtråkigt. Ska försöka gå på det iallafall en gång i veckan. Tänker typ, ett BP, ett danspass och ett konditionspass, typ spinning eller indorwalking eller nåt. Sen gillar jag ju iofs o va på gymmet själv också, så jag får om jag vill, ta bort ngt av passen :) 4 pass i veckan vore ju iofs inte dumt det heller..

Väntar lite på att tiden ska gå ikväll, jag längtar efter att gå och lägga mig, är jättetrött. Känns lite för tidigt än så länge, sedan jag började cykla till praktiken behöver jag ju inte gå upp förän 7 o då räcker det med att somna 23 så sover man ju 8 timmar.. Ska kolla på ett avsnitt högklackat och äta lite kvällsmat nu tänkte jag :)

Idag började jag förövrigt mitt packande! Nöjd är jag, imorgon fortsätter det. Vet typ inte vart jag ska packa ner så tar lite i varje hörn typ haha så blir det nog bra. Kommer väl sluta med att jag packat ner hela hemmet innan mathias kommer hem, o bor här i lådor o möbler ;) Närå, såå effektiv lär jag kanske inte vara.

Ha en fin kväll, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0