Träningssugen.

Hej. Kom nyss hem från Uddevalla. Har haft ett bra dygn med en av mina bästisar :)

Har varit inställd på att träna hela dagen, tänkte sticka upp till gymmet direkt jag kom hem, men tydligeeeeen är det stängt! Varför fan stänger man ett gym kl 18.00 en lördag? Dom har obemannat ofta dessutom så det kunde dom ju haft åtminstone. Suck, nu föll hela min planering, behöver verkligen köra lite träning känner jag. Ska träna ordentligt imorgon nu, det måste jag. Har inte alls lydigt min egen planering denna veckan. Åh, blev på riktigt helt obekväm av detta haha, känner mig så osund. Och tänker inteeeee ta mig ut längre till ett annat gym, svinkallt ute ju :s

Nåväl, nu får jag hitta på ngt, ska laga lite lax till middag :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0