Trött nu

Tjo. Nu är jag trött i huvudet. Har lite huvudvärk så ska kolla om jag har någon tablett. Har skrivit klart nästan hela båda texterna som ska in, skönt! Ska bara läsa igenom dom och rätta till men det är det ingen idé att jag gör nu när jag är trött, då blir det alltid så flummigt :p

Har bestämt mig för att baka budapesttårta till min praktikplats imorgon. Får se om jag lyckas iallafall, ska försöka :) tänker en med jordgubbar och en med mandarin. Dom som pratar med mig en del vet att den där grejen är ett stort projekt för mig haha. Usch. Måndag är sista dan, då är denna långa utmaningen slut, sen nytt sommarjobb med nya utmaningar, hehe. Aldrig slutar jag med dessa underbara utmaningar;)

Jag slutar om en timme, vet fan inte vad jag ska göra den timmen för jag är så löjligt trött i huvudet. Usch. Får försöka hitta på något lagom hjärndött nu en stund. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0