Trött på brillorna?

Har ni tröttnat på att se mig som glasögonorm på varenda bild? Det har jag hehe. Men har vant mig så vid att se braaa nu så kan inte låta bli att ha dom :) mitt öga blev så irriterat med linser för ett tag sedan så väntar ett tag med att använda det ändå :) eller ja, jag har redan väntat ett tag men det hjälpte tydligen inte så jag väntar lite till :p

Sitter på praktiken nu som vanligt. Ska skriva lite på en utredning jag började på igår.. Längtar till helgen! Denna helgen måste jag få gjort en himla massa, men ser fram emot helg ändå. Nästa vecka är kort vecka, det ska bli skönt :D på fredag är det bara tre veckor kvar tills vi flyttar, huuur knäppt?:D Wei, längta längta.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0