BRA DAG

Den här dagen möter jag med bra energi! Ska sannerligen bli en fin dag idag. Idag bli början på något nytt, något bra. Jag tänker ha energi och vara glad.
 
Hade velat baka nu (jepp som vanligt) men eftersom jag vuxit fasst i soffan denna morgon utan att göra något vettigt, inte ens något så vettigt som att sova, så hinner jag inte det. Får nog bli att klä på mig och göra i ordning här, få bort diskberget och så. [satanvadfortdetblirettbergvarförharviintediskmaskin]
 
Egentligen hade jag inget vettigt att säga, mer än att jag ska försöka få bort all kass energi nu! Har haft pms och början på hösdeppis gissar jag på ett tag nu och då blir jag totalt handlingsförlamad, men tja IDAG ska bli en bra dag. BARA FÖR IDAG, hehe för att ta lite tolvstegsklychor ;)
 
Welliwelli, ha en fin dag ni med! Verkar vara en sån där solig och iskall dag idag. Perfekt väder för solenergi i en härlig halsduk. Ciaoooooo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0