En dag

Hej igen. Jag har varit sådär handlingsförlamad idag igen. Eller egentligen har jag kanske inte det men jag har känt mig totalt tom. Blev som en baksmälla efter gårdagens irritation/besvikelse. Och jag hatar själv texter där det står a men inte b typ men orkar ändå inte fördjupa er i mina bitterheter ;)

Jag tog en promenad förut med Ida genom Majorna, sen gick jag till gymmet. Där blev inte många knop gjorda för jag hade inte mycket till motivation, men man kan ju hoppas att det gjorde någon nytta iallafall.

Efter den lilla träningen gick jag till Maria och fortsatte på stolarna. Kommer bli så mysigt här hemma :) jag maria Rakel och John gick sen på en promenix till genom Majorna innan jag var för trött och hungrig så vände hem. Gick in på grönsakssaffären och köpte god frukt (ett nytt beroende är t.ex passionsfrukt) och jordgubbar som jag o Mathias kan äta när han kommer hem snart :) och sen har jag tvättat och lite sånt annat intressant.

Nu ska jag koka mig ägg. Har ätit förjäkla dåligt idag, tråkigt att laga mat till sig själv och framför allt när man är helt likgiltig. Aaa fan det är likgiltig jag känner mig idag. Totalt känslodöd. Sjukt ocharmigt, men sant. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0