Fredag!

Pluggandet igår gick det sisådär med faktiskt. Jag har som sagt min lilla igångkörsperiod innan jag kan börja koncentrera mig bra, och då är det inte lätt att börja med något urtrisst :)

Fick iallafall postat lite böcker igår, har äntligen börjat sälja dom gamla kurslitteraturböckerna! Såå skönt, vilken fröjd det ska bli att bli av med en del. Och få lite extra cash såklart. Ska möta upp en tjej sen och sälja tre böcker till henne. Det rullar på :)

Bakade bröd igår :) morotsbröd blev det, mumsigt som attan :) detta ska jag börja experimentera med minsann. Det var ett vitt bröd men med morötter och keso i och inte så mycket mjöl så inte värst onyttigt ändå :) Ska nog ge mig på något grövre bröd i dagarna, ska få låna brödformar av Ida idag! Men först, nu är det ju helg så nu kan jag baka lite gottigheter också ;) brödbakandet får vänta till veckan när jag ska vara nyttigare :p

Orkade mig iväg på indoor walking igår ändå, vilodag blir idag!

Nää nu blev det ett sånt där inlägg som är bara babbel och info, som jag inte gillar. Tänkte på igår att jag ska göra min blogg mer personlig. Tror det blir roligare att skriva då. Men mer om detta i något annat inlägg tänker jag :) nu ska jag leta upp några kläder att ha på mig idag. Ska till skolan och skriva den där uppgiften. Hehe.

Ha en fin dag, ciao!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0