Hej igen

Så. Nu fick jag ur mig det ;) alla små brokiga hette den nog förresten. Jag blir lite rädd för det här samhället ibland. Alla är så rädda för att vara fel typ. Nåja, nog om det.

Jag har just käkat frulle. Vaknade tidigt när Mathias gick upp imorse och kunde inte somna om efter det. Är fortfarande trött så vet inte om jag ska försöka sova lite eller om jag ska göra mig iordning. Lyssnar på snack med Jens lapidus på tv nu. Intressant faktiskt.

Idag ska jag iväg på samtal igen efter sommaruppehållet, lite nervöst faktiskt. Sen ska jag gymma med Ida och efter det plugga med Jessica. Jobbigt intensiv kurs nu, jag är så skoltrött på något sätt nu.

Nä detta inlägg blev ryckigt, så mycket intressant på tv haha så jag skriver en halv mening typ och sen kollar på tv, sen fortsätter osv. Ha en fin dag! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0