Hemmafix

Nu är det städat och fint här hemma :) sååå skönt! Fick upphängt en taklampa i hallen också, nu märks det när man har dåligt med belysning när hösten kommer ;)

Dags att skynda iväg på bodypump nu! Jag hade velat baka kakor och kolla på film men tjaaaa, nyttigt liv vare ja :p får väl kolla på film efteråt. Imorgon ska jag träna på gymmet i Örgryte, har inte varit där sedan vi flyttade därifrån. Ska dit med Ida.

Nä nu blev det bråttom! Här är min taklampa. Det är ett paraply från Thailand. Vi hade ett sånt som taklampa hos pappa när jag var liten och så sålde dom såna på stranden i thailand när jag var där 2008 så var tvungen att slå till;) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0