Huvudvärk

Yes nu kom huvudvärken. Aj, blir inte lätt att koncentrera sig på skola nu. När jag får huvudvärk så släpper den inte förän jag fått sova heller, ofta är det så iallafall. Hoppas det försvinner nu för denna uppgiften måste bli gjord idag mellan 13-16.

Så här ser lilla jag ut idag. Japp jag var fånig och tog kort på mig i hissen ;) har på mig Mathias skinnjacka idag, har egentligen ingen bra höstjacka nu. Min vanliga svarta är trasig och min älskade skinnjacka blev jag ju av med en vild after school kväll förra året. Ska beställa en ny i veckan, har hittat en jag gillar :)

Härligt väder idag! Sol och fint, verkar bli en härlig höst :)

Tjenatjo ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0