Livskvalle

Jag är just nu inne i en period när jag egentligen är ganska så tom på energi. Rätt så osocial är jag också hehe. Jag försöker ta tag i mig och träna en del och göra mysigt hemma för att ha det skönt i min osocialhet åtminstone.

Nu är det ju dock så att jag inte har någon energi att städa och så så det är lite halvstökigt här hemma nu. Det ska jag ta tag i nu! Så att det verkligen är skönt att ta det lugnt. För lugna osociala perioder får man ha, bara man inte gör sig destruktiv :) och stök känns destruktivt.

Nåja, det jag ville ha sagt med detta var att man oavsett humör/ekonomi/energi osv får fundera på vad som höjer livskvaliteten lite om man kanske känner sig nere. Själv köpte jag två nya goda teer förut. Dom luktar ljuvligt! Sånt ska jag bunkra med i höst. Någon annan dag kanske det är att baka något gott.

Så ja, nu ska jag sätta på en kopp te och sen städa här hemma. Storstäda. Allt för att öka livskvalitén lite. Sen ska jag på bodypump. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0