Sådärja

Nu har jag läst klart hela artikeln, o svarat på frågorna kring den och sådär. Får minsann se till att göra om det hela en gång till om jag ska kunna stå för det här imorgon på seminariet, jag skulle likväl kunna vara helt ute och cykla. Men jag hoppas inte det :) Skönt att jag slutligen faktiskt fattade nååågonting, i början bara läste jag genom att gå igenom orden i huvudet typ, utan någon direkt förståelse av innehållet. Jag ska läsa lite romaner på engelska snart tror jag, det behöver jag. Engelsk litteratur är ju trög i början innan man fått in engelsktänket men bara man lyckas ställa om hjärnan så går det ju lite bättre. Och jag behöver som sagt denna övning, herregud. Sorgligt, en gång i tiden hade jag bra betyg i engelska och trodde väl lite att jag hade lätt för det. Dom glansdagarna är förbi ;)
 
Jag pallrade mig iväg till indoorwalkingpasset och kämpade mig igenom det. Jag känner mig fortfarande inte på topp efter helgens sjuka men jag får fan inte hamna på latsidan alltså. Jag vill vill vill och ska ska ska se resultat, så är det bara! I december mina vänner, då ska jag se skillnad.
Man får inte sätta för stor press va? Närå, men jag är trött på att bli besviken så det är lika bra att sätta ett mål långt fram så att dewt faktiskt bara är att kämpa på tills dess, tränar jag mycket så har det ju hunnit hända något tills dess iallafall.
 
Har tröttnat på att äta dåligt ihopplanerad mat eller ingen ordentlig mat alls, vilket det blivit lite nu när jag varit så orkeslös (tro mig, jag har ätit för fulla muggar, men ingen ordentlig god middag vilket är det bästa som finns), så har fått lite matinspiration nu. Gjorde jättegod spenatpaj igår och nu tror jag jag ska ge mig på r

ostad potatis och färsbiffar. Vegfärs dårååå :)
 
 
Ha en fin dag, nu ska jag resa mig ur soffan innan min röv helt plattats till av detta datorsittandet. CIAO!
 
Förresten så ska jag minsann ringa och boka klipptid nu hos min favvofrisör. Jag har inte klippt mig sedan i december så det är sannerligen dags nu efter nya blekningar och så...
 
Här var mitt hår typ lika långt som nu och säkert inte klippt på länge heller men här mådde det braaaaa. Jag hatade balsam på den här tiden för att det blev för lent haha *poor me;)* nu hatar nog balsam mig eftersom jag behöver typ två ton åt mina dreads i bakhuvudet. Jag verkar ha börjat gnugga huvudet mot kudden när jag sover så har typ alltid s.k. knullrufs, vare sig med eller utan det förstnämnda. Hehe. Ciao!
 
Sjukt förövrigt att den här bilden är tagen för FYRA ÅR SEDAN! Vad hände med tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0