Sönda

Det där som jag kallade disciplin häromdagen visade sig vara ren dumdristighet hehe. Kallsvettades hela passet och orkade ingenting. Sen var jag sjuk haha. Mitt immunförsvar är inte på topp. Eller jag blir sådär småsjuk med feber i typ 2 dagar ganska många ggr om året.
 
Har iallafall i två dagar bara legat på soffan eller i sängen totalt handlingsförlamad. Har haft huvudvärk som attan också. Missade alltså födelsedagsfirandet både i fredags och i lördags. Även nu sitter jag i soffan halvt handlingsförlamad men försöker plugga lite iallafall. Ska minsann ta mig iväg och träna sen för det här går ju inte. Känns som om hela kroppen blir helt svag av allt stillasittande. Om jag inte pallar gymma så måste jag iallafall ta mig ut på promenix så jag får lite luft.
 
Ska kanske möta jessica sen och fixa klart uppgiften vi ska ha gjort tills imorgon. Jag hoppas att hon inte jobbar imorgon förmiddag för isåfall kan vi sitta då istället :) Skönare med ledig söndag! Får se när hon vaknat till liv, hon firade ju julia igår så hon är nog inte piggast i stan.
 
Nä jag hade inget vettigt alls att skriva kände jag nu. Ville väl bara få en ursäkt för att pausa pluggandet. Ciao!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0