Tandställning?

Har nyss varit hos tandläkaren för tredje gången på en vecka typ. Gjorde modeller för tänderna för att se om jag eventuellt ska få räls. Hehe. Detta har varit på tal ett par ggr under min tandkarriär men det slutar alltid med ett nej, du kan inte få räls. Känns som om det lär bli samma resultat av detta men vi får väl se.

Ska iallafall få en bettskena eftersom jag börjat gnissla tänder på nätterna.

Tänk om jag får räls.
Så mycket som jag önskat det hela mitt liv. Haha. Då blir jag en rälsprydd socionom. Jag som redan känner mig för ung...

Nåväl vill inte få upp förhoppningar (för jag vill ju ändå haaaa räls.) så jag räknar med att dom säger nej igen. Bara att släppa det än en gång och försöka förstå charmen med en unik tandrad typ ;)

Nu ska jag till skolan och fixa klart uppgiften. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0